Skip to main content
Հետադարձ կապ

Ինքնախնամք

Ծնող լինելը հեշտ գործ չէ: Յուրաքանչյուր ոք պետք է սովորի դա: Բայց կարևոր է հիշել, որ մենք ունակ ենք լավագույնս հոգ տանել մեր երեխաների մասին միայն այն ժամանակ, երբ խնամում ենք ինքներս մեզ: Հիշեք, որ դու՛ք եք տանը տրամադրություն ստեղծում, և եթե նյարդային եք, լարված, ապա դժվար է ստեղծել երեխաներին անհրաժեշտ ջերմ ու աջակցող միջավայր:

Ծնող լինելը հեշտ գործ չէ:

Ահա երեք բան, որ կարող եք անել դրական էներգիայով լցվելու և վերականգնվելու համար

  1. Աջակցություն խնդրեք մտերիմներից։
  2. Ժամանակ տրամադրեք ձեր սիրած զբաղմունքներին։
  3. Լիարժեք հոգ տարեք ձեր առողջության մասին։

 

Ինքնախնամքի մասին
Հոգեպես կայուն, երջանիկ երեխաներ կարող են դաստիարակել հոգեպես կայուն, երջանիկ ծնողները:

Առողջ մտքեր՝ ներդաշնակ կյանք. ինքնախնամք
Հոգեբան Իրինա Խանամիրյանի հետ զրուցել ենք հուզական մոխրացման և ինքնախնամքի կարևորության մասին:

7 միֆ հոգեկան առողջության մասին
Տարանջատենք իրողությունը կեղծիքից, հոգ տանենք մեր առողջության մասին։

Առողջ մտքեր՝ ներդաշնակ կյանք․ ներդաշնակություն
Հոգեբան Իրինա Խանամիրյանի հետ քննարկել ենք, թե ինչ «բաղադրիչներից» է կազմված ներդաշնակ մարդ հասկացությունը:

Հետքովիդյան ախտանիշ «մշուշ գլխում». ի՞նչ է դա, և ինչպե՞ս անցկացնել
Առաջին և ամենակարևոր բանը, որ պետք է անեք, այցելե՛ք ձեր բժշկին և պատմե՛ք նրան ձեր բոլոր երկարատև ախտանիշների մասին

Ծնողների անկյուն